Ano, doručujeme také do České republiky, Maďarska, Rumunska, Chorvatska, Slovinska a Německa.
Mohu vytvořit objednávku i na firmu?
Samozřejmě, v kroku Pokladna stačí vyplnit firemní údaje a fakturu vám vystavíme na firmu.
Vyplnil/a jsem špatné údaje v objednávce. Co mám dělat?
To se občas stane – člověk se někdy splete. Napište nám e-mail nebo zavolejte co nejdříve po vytvoření objednávky a údaje vám opravíme ještě před odesláním balíku.
Co když nebudu spokojený/á s nákupem?
Pokud se vám z jakéhokoli důvodu produkt BajaBee nebude líbit nebo zásilka dorazila poškozená, můžete nám do 30 dnů nerozbalené balení vrátit. Před vrácením nás prosím kontaktujte. Z hygienických důvodů není možné vracet použité produkty.
Jsem velkoobchodník a chtěl/a bych prodávat vaše produkty.
Děkujeme za zájem a těšíme se na spolupráci! Napište nám e-mail na [email protected] s krátkým představením vaší prodejny nebo e-shopu a ozveme se vám s nabídkou velkoobchodních podmínek.
Jak mohu zaplatit svou objednávku?
- online kartou,
- přes Apple Pay nebo Google Pay,
- bankovním převodem,
- nebo na dobírku při doručení.
Jak dlouho trvá doručení objednávky?
Objednávky zpracováváme obvykle do 1–2 pracovních dnů. Doručení v rámci Česka trvá většinou 2–4 dny, do zahraničí 3–7 dnů v závislosti na zemi.
Jak mohu sledovat svou objednávku?
Po odeslání balíku vám automaticky přijde e-mail s potvrzením a sledovacím číslem zásilky. Kliknutím na odkaz můžete sledovat aktuální stav doručení.
Co mám dělat, pokud jsem objednávku nezaplatil/a včas nebo ji chci zrušit?
Pokud jste si to rozmysleli nebo platba ještě neproběhla, napište nám e-mail. Pokud balík ještě nebyl odeslán, objednávku můžeme bez problémů zrušit.
Co když jsem dostal/a poškozený produkt nebo chybí položka?
Mrzí nás to! Napište nám prosím na [email protected], přiložte fotografii zásilky a číslo objednávky. Vyřešíme to co nejrychleji – pošleme náhradní produkt nebo vám vrátíme peníze.
Jak funguje vrácení zboží?
Stačí nám napsat e-mail, že si přejete zboží vrátit, a my vám pošleme jednoduchý postup, jak na to. Po doručení balíku vám vrátíme peníze na účet nebo na kartu, kterou jste objednávku zaplatili.
Jak mohu změnit způsob dopravy nebo platby po odeslání objednávky?
Pokud balík ještě nebyl zabalen, napište nám co nejdříve – rádi vám způsob doručení nebo platby upravíme.
Odesíláte objednávky i o víkendech a svátcích?
Ne, objednávky zpracováváme během pracovních dnů. Balíky přijaté o víkendu odesíláme v pondělí.
Jak mohu kontaktovat zákaznický servis BajaBee?
Můžete nám napsat e-mail na [email protected] nebo zprávu na našich sociálních sítích. Odpovídáme obvykle do 24 hodin během pracovních dnů.
BLACK FRIDAY – Největší výprodej roku se slevami až -30 % na celou objednávku s kódem BF30. Platí jen do vyprodání zásob. Pospěšte si, zásoby rychle mizí!